Skip to content
Абай атындағы мектеп

Абай атындағы мектеп

Ақсу қаласы

  • Жаңалықтар
  • Мемлекеттік рәміздер
    • Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туы
    • Қазақстан Республикасының мемлекеттiк елтаңбасы
    • Қазақстан Республикасының Мемлеткеттік Әнұраны
  • Жалпы ақпарат
    • Мектеп туралы
    • Басшы
    • Оқу — тәрбие жөніндегі басшының орынбасары
    • Мектеп психологтары, әлеуметтік педагог
    • Медициналық қызметкер
    • Бастауыш сынып мұғалімдері
    • Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері
    • Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдері
    • Шетел тілі мұғалімдері
    • Қоғамтану және тарих мұғалімдері
    • Биология, химия, география мұғалімдері
    • Математика, физика және информатика мұғалімдері
    • Музыка, сурет және технология мұғалімдері
    • Денешынықтыру және алғашқы әскери дайындық мұғалімдері
  • Байланыс
  • Русский

Мектепке бейімдеу

Ата-аналарға арналған ақпарат

Мектепкебейімдеу

Бәрі де оқудыңойдағыдайболып, көпыңғайсыздықтудырмауынқалайды. «Сен мектептеқалайоқитынболасың?» — дегенсұраққаболашақбіріншісыныпоқушылары «бескеоқитынболамын» — депсенімдітүрдежауапбереді. Жетістікдегентүсініктіңөзі де салыстырмалыболғанымен, мектептежетістіккежету, шынымен де, өтемаңызды. Кейбірбалалармұндайқиыншылықтардыешкімніңкөмегінсіз оп — оңайжеңеді. Бірақбасқа да балалар бар – оларүшінмектепке, оныңтәртібі мен талаптарынабейімделуоңайғасоқпайды. Мектепкебейімделудеген не, соныңбасынашыпалайық. Психологиядабұл термин баланыңойлауы мен іс — әрекетіоныңмектепортасынаүйлесімді «сәйкестенуіне» мүмкіндікберетіндейөзгеруідептүсіндіріледі, яғни: 1. бала өзінің« істегімкеледісін» мектептің «істеукерегіне» сәйкескелтіруікерек; 

2. тапсырмаларды (кейдебалағаоншақызықтыемес) өзбетіменорындауғаүйренуікерек; 

3. мектептәртібінсақтауға, оныменесептесуге, өзініңтәртібіменбасқабалаларғакедергікелтірмеугежәнемұғалімдердіңбасынауыртпауғаүйренуікерек; 

4. достыққарым — қатынасорнатып, оны ұстануға, басқабаланыңұнауына не ұнамауынақарамастаноныментілтабысуға, тымболмасақарым — қатынасжасауғаүйренуікерек;

 5. мектептегіоқуы – оның «жұмысы» екенін, оқушы болу — өтемаңыздыекенінтүсінуікерек! Балалардыңбейімделуіқалайөтеді? Ата — аналардыңбірібалаларғаоқу« оншақиынемес» деп, ал ендібірі «оқуқиын, бірақкүшімізжетеді» депесептейді. Ата — аналарүйжұмысындайындаукезіндебалалардыңтерісэмоцияғаберіледідепесептейді. Олардыңсебептеріретіндееңбектеншаршау, руханишаршау, материалдардыоншаұқпау, тапсырманыұмытыпқалу, көшірукезіндеқатежіберу, тапсырманыорындағысыкелмеуіаталады. Ұйықтардабалалардыңбірітың, бірішамалышаршаңқыкөңіл — күйде болу себебі не? Қиындыққақарамастан, балалардыңкөбіоқуғаойдағыдайбейімделеді. Бірақкөмеккерекететінбалалар да болады. Кімгекөмеккерекекенінқалайанықтауғаболады? Әдеттемектепкебейімделудің 4 деңгейіболады: жоғары, орта, төменжәнеөтетөмен.Бейімделуіжоғарыдеңгейдегі бала мектептіжақсыкөреді, оқушыболғанынақуанышты. Олүшіноқужеңіл, жаңабілімдіқызығушылықпенқабылдайдыжәнеайналасындағыларменқуанабөліседі, тапсырманымектепте де, үйде де ынтаменорындайды( сырттайбақылаужасамай — ақжәнеқысымкөрсетпей — ақ), сабақтамұғалімдіынтасыментыңдайды, өзібелсенділіктанытып «бағдарламадантыс» бірнәрсеістеуге не жаттауғақабілетті, «қоғамдықтапсырмаларды» абыройменорындайды, сыныптастарыменоңайтілтабысады. Бейімделуі орта деңгейдегі бала да мектепкебаруғақарсыемес, сабақтарға да кет әріемес, сыныптастарыменжәнемұғалімдерменжақсықарым — қатынаста, сабақтаберілгенматериалдымеңгеругеқабілетті, бірақмектепте де, үйде де ересектердіңбақылауында, солардыңбұйрығыменғанажұмысістеудіқалайды. Өзбетіменжұмысмұндайбалаларда «жүрмейді». Мектептебұлбалағабілімемес, оқушыдәрежесімаңыздырақ, сондықтан оны жаңанымеңгеруемес, «бәрінережебойыншаістеу» қызықтырады. Қызықтыболғаннәрселерді – жақсыорындайды – егербірнәрсешықпайқалса не «көңілсіз» болса – оқупроцесітоқырауғаұшырайдыжәне тек ересектердіңкөмегіменғанаалғажылжиды. Бірсөзбен, мұндайбалаларғаүздіксізбақылауқажет, білімалуғақұлшынысбілдірмейді, тікелеймүддесінеқажетемесістердіөзбетіменістеуінашардамыған. Мұндайбіріншісыныпбаласынаүйдеқарап, сабаққарауыбірнешесағатқасозылыпкетпеуінқадағаласа, ал мектептемұғалімнен «балаға аса көңілбөлуді» өтінсе (жұмысістеугеынталандыруүшін) – бәрі де жақсыболады. Бейімделуітөмендеңгейдегібалаларбұдан да көпназараударудықажететеді. Мұндайбалалармектепкетеріскөзқарастанемесенемқұрайлыболады, сабақтабұйығы, «жоқ» секілді. Немесе, керісінше, жиітәртіпбұзады, оқуматериалынтолықмеңгермейді, жұмыстыөзбетіменқиындықпенжәнекөңілсізорындайды, үйтапсырмаларынанда — сандаорындайды( соныңөзіндежақындарыныңбақылауыжәнеқысымыарқылы). Жаңаматериалдымеңгеруүшіноғанмұғалімі мен ата — аналарыныңкөмегіқажет: бірнешереттолықтүсіндіружәнеқайталау, басқаларғақарағандакөпуақытбөлусияқты. Қоғамдықжұмыстардыбұлбалаларынтасызорындайды, көбінесесыныптажолдастары — достарыболмайды, керекдесебалардыңесімдерін де жылаяғынадейінбілмеуімүмкін. Төртіншідеңгей «қатерлі» депаталады, бұлрасында да бала үшін де, ата — анаүшін де, мұғалімдерүшінқатерлі. Еңауыржағдайдабаланыңжұмысынан не талапетілгенінмүлдемтүсінбейтінінкөругеболады. Ондайбалаларжекежұмыстаүлкендерменқарым — қатынасқатүсіп, оныңнұсқаулықтарынтүсінеалады, осыныескеріп, бастапқыкездемұғалімменжекежұмыстаржасалады. Егерсіздіңбалаңыздыңбейімделудеңгейітөменболса, – оғанкөмектесіңіз, әйтпесебаланыалда «мектеп неврозы» күтіптұр. Егерсізбаланыңбойынанбейімделудіңтөмендеңгейібелгілерінбайқасаңыз, балаға да, сізгекөмеккерекекенінбілгеніңіздұрыс! Көмексұрауданұялмаңыз! Мұғалімдер мен психологтардыңсізгекөмектесеалатынынасенімдіболыңыздар!

Ата — аналарғаұсыныс:

1. Баланы жайлапоятыңыз: оянғандаолсіздіңкүлімдегеніңіздікөріп, еркелеткендауысыңыздыестісін. Таңатпай оны ұсақ — түйекпенасықтырмаңыз, кешеескерткенболсаңыз да, қателіктері мен жаңсақтықтарыүшінкінәламаңыз. 

2. Баланы мектепкетаңғыассызжібермеңіз: мектептегітамақтануғадейіноғанкөпжұмысістеукерекболады. 

3. Қоштасардаескерту, ақылайтыңыз: тентекболма, өзіңдіжақсыұста, бүгінжаманбағаларболмасынжәне т. б. Балағасәттіліктілеңіз.

4. БҮГІН ҚАНДАЙ БАҒА АЛДЫҢ дегенсөздіұмытыңыз. Мектептенкейінбаланыбайыптықарсыалыңыз, оғанкөпсұрақтарқоймаңыз, босаңсуғамүмкіндікберіңіз. 

5. Егербалаңыздыңренжулі, бірақүндемейтінінбайқасаңыз, сұрапқинамаңыз, саябырланғансоңөзіайтады. 

6. Мұғалімніңескертуінести сала, ұрсысуғаасықпаңыз, мұғалімменбаланыңқатысуынсызсөйлесугетырысыңыз. 

7. Мектептенкелебалағасабақорындауғаасықтырмаңыз, күшжинауға 2 — 3 сағатқажет (1 сыныпта 1, 5 сағатұйықтапалғаныжақсы). Сабақдайындауғатиімдіуақыт — 15 — 17 сағатаралығында. 

8. Біротырғаннанбарлықсабақтыорындатпаңыз, 15 — 20 минут сабақтанкейін 10 — 15 минут үзілісқажет. 

9. Сабақорындағандаүстінентөніптұрмаңыз, өзінежұмысістеугемүмкіндікберіңіз, бірақсіздіңкөмегіңізкерекболғандасабырлықсақтаңыз. Байыптысөйлеп, қолдау, мақтауқажет. 

10. Баланың бас ауруына, шаршауына, көңіл — күйініңнашарлауынашағымданса, назарсалыңыз. Бұлкөбіндеқажудың, сабақтағықиналудыңбастыкөрсеткіштеріболады.

Навигация по записям

❮ Previous Post: Балалар электр жарақаттары және олардың алдын алу
Next Post: Баланың жеке гигиена ережелерін сақтау бойынша ата-аналарға ұсыныстар ❯

Мектеп жұмысы

  • НОРМАТИВТІ ҚҰЖАТТАР
  • МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕР
  • МЕМЛЕКЕТТІК САТЫП АЛУЛАР
  • АШЫҚ БЮДЖЕТ
  • БОС ОРЫНДАР
  • ИНКЛЮЗИЯ
  • АТТЕСТАЦИЯ ҚҰЖАТТАРЫ
  • МЕКТЕП ПСИХОЛОГЫ
  • СПОРТТЫҚ ІС-ШАРАЛАР
  • 1-СЫНЫПҚА ҚАБЫЛДАУ
  • ОҚЫТУ ЖҰМЫСЫ
  • ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
  • МЕКТЕП ТЫНЫСЫ
  • ДАРЫНДЫ БАЛАЛАР
  • КІТАПХАНА
  • ҚАМҚОРШЫЛЫҚ КЕҢЕС
  • ТӘРБИЕ БЕРУ ЖҰМЫСЫ
  • КӘСІПТІК БАҒДАР
  • АСХАНА
  • АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН АҚПАРАТ
  • МЕДИЦИНАЛЫҚ КЕҢЕСТЕР

Оқыту жұмысы

Кітапхана

Тәрбие беру жұмысы

Әдістемелік жұмыс

Қамқоршылық кеңес

Асхана

  • НОРМАТИВТІ ҚҰЖАТТАР
  • МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕР
  • МЕМЛЕКЕТТІК САТЫП АЛУЛАР
  • АШЫҚ БЮДЖЕТ
  • БОС ОРЫНДАР
  • ИНКЛЮЗИЯ
  • АТТЕСТАЦИЯ ҚҰЖАТТАРЫ
  • МЕКТЕП ПСИХОЛОГЫ
  • СПОРТТЫҚ ІС-ШАРАЛАР
  • 1-СЫНЫПҚА ҚАБЫЛДАУ
  • ОҚЫТУ ЖҰМЫСЫ
  • ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
  • МЕКТЕП ТЫНЫСЫ
  • ДАРЫНДЫ БАЛАЛАР
  • КІТАПХАНА
  • ҚАМҚОРШЫЛЫҚ КЕҢЕС
  • ТӘРБИЕ БЕРУ ЖҰМЫСЫ
  • КӘСІПТІК БАҒДАР
  • АСХАНА
  • АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН АҚПАРАТ
  • МЕДИЦИНАЛЫҚ КЕҢЕСТЕР

Copyright © 2025 Абай атындағы мектеп.